Levertijd & Verzendkosten
Lees hieronder alles over levertijden & verzendkosten
Bezorgen
Bezorgen doen wij tot aan de eerste deur. De meeste pakketten worden bezorgd door PostNL, maar sommige grotere pakketten worden door onze eigen bezorgers geleverd of onze transport partners. Momenteel bezorgen wij onze bestellingen in Nederland én België. Zorg ervoor dat je, bij grote bestellingen een helpende hand hebt. Onze bezorgers zijn sterk, maar ook weer niet zó sterk!
Bezorgkosten
Onze bezorgkosten zijn afhankelijk van een aantal factoren zoals gewicht, grootte, land van bestemming en meer. De verzendkosten kunt u zien op de winkelmand pagina of de afreken pagina.
Belangrijk; mocht een bezorging niet slagen wegens redenen die buiten ons bereik of verwijt liggen dan zullen bezorgkosten nog steeds worden berekend, ook bij een mogelijke annulering na een onsuccesvolle bezorgpoging. Zorg ervoor dat u altijd weet of uw bestelling geleverd kan worden, dat scheelt zorgen op het moment van levering en daarna.
Levertijden
De levertijden van al onze producten vindt je terug op de productpagina. Bij pakketpost geldt; op werkdagen vóór 15:00 besteld, morgen in huis. Is je product niet op voorraad? Dan is de levertijd afhankelijk van de leverancier. We doen onze uiterste best om een schatting te geven van de levertijd/beschikbaarheid van onze producten, ook dit staat op de productpagina. U kunt dus nabestellingen plaatsen om zogezegd een product te reserveren wanneer deze weer beschikbaar is.
Levertijd PostNL
Over de levering van PostNL ontvang je altijd een mail met een Track & Trace code. Zo kun jij gemakkelijk je bestelling in de gaten houden. Op werkdagen word iedere dag alle pakketpost opgehaald door PostNL. Eenmaal opgehaald is het pakket dus in de handen van PostNL. Duurt een levering dus langer dan gewend, dan kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van PostNL. In sommige gevallen krijg je van PostNL een mail waarbij je zelf leverdatums kunt bepalen. Wij als verkopende partij hebben geen invloed over de planning van de leveringen. Heeft u hierover vragen dan kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van PostNL. Check altijd even uw spam-map of ongewenste mail. Daar raken dit soort mails helaas soms verdwaald. Staat daar ook niks? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit mag per mail, chat, of telefonisch. Vermeld dan altijd je naam, ordernummer en besteldatum.
Levertijd Boxsprings
We begrijpen dat je niet kunt wachten tot je schaapjes kunt gaan tellen met je nieuwe boxspring, maar, vóór je dit kunt doen hebben we nog wat hulp nodig voor de levering. Nadat uw bestelling is verwerkt ontvangt u automatisch een mail met een voorkeur dag voor levering. Kunt u deze mail niet direct vinden, check óók dan even uw ongewenste mail of zoek op ‘Meubelmontages’ in uw inbox.
In deze mail staat aangegeven welke we zouden kunnen leveren. Komt deze dag u goed uit? Klik dan op de groene knop waar je de levering kan bevestigen. De levering dien je altijd te bevestigen handmatig, doe je dit niet, dan zal de bezorging niet ingepland worden! Mocht het zo zijn dat de levering niet uitkomt op de aangegeven dag? Dan kunt u gemakkelijk contact opnemen met het transportbedrijf en een nieuwe levering inplannen.
Heeft u niet voor montage gekozen dan zal de levering een drempel levering zijn, dit houdt in, tot aan de eerste deur. U kunt de bezorgers altijd vriendelijk vragen of ze willen helpen, maar ze zijn niets verplicht. Het verpakkingsmateriaal wordt ook niet mee terug genomen omdat de bezorgers nog vele andere adressen hebben en geen obstakels in de bus wensen tijdens het leveren.
LET OP!
Check altijd uw ongewenste mail voor communicatie over de levering. Bent u niet thuis tijdens het tijdslot dan zullen onze bezorgers altijd proberen te bellen. Krijgen zij geen gehoor dan zullen ze doorgaan naar het volgende adres en zal er een nieuwe datum moeten worden ingepland voor levering, hieraan zijn kosten verbonden.
Waddeneilanden
Woont u op een van de waddeneilanden en heeft u uw oog laten vallen op een groter product zoals een hoekbank, eetkamertafel, boxspring of dergelijk? Helaas leveren wij of onze transportpartner dit niet op de waddeneilanden. Wat u wel kunt doen is contact opnemen met een transporteur bij u in de buurt om hen te gebruiken als doorstuurservice. Wij kunnen onze zending dan naar deze transporteur sturen en zij kunnen het verder voor u afhandelen.
Afhalen
Bij Timco Voordeelmarkt heeft u ook de mogelijkheid om producten af te halen. Deze mogelijkheid kunt u vinden tijdens het afrekenen wanneer dit van toepassing is. Niet al onze producten kunt u dus in ons magazijn afhalen. Afhalen kan in beide filialen Aalst-Waalre & Oploo op de volgende dagen:
- maandag t/m donderdag van 09:00 – 18:00
- vrijdag van 09:00 – 20:00
- zaterdag van 09:30 – 17:00
Niet Thuis
Bent u bij een bezorging niet thuis, dan zullen er nieuwe verzendkosten worden gerekend voor het leveren van de bestelling. Deze kosten variëren per product, maar kunnen tot €75,- kosten.