Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling of iets anders? Grote kans dat je antwoord hier tussen staat. Staat je antwoord er toch niet bij, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Gebruik de groene knop ‘Bestel nu’ om producten toe te voegen aan uw winkelwagen. Vervolgens kun je via de winkelwagen knop die je rechtsboven in het menu vindt, de bestelling bekijken. Door te klikken op de blauwe knop ‘doorgaan naar afrekenen’ kun je de bestelling afronden door je gegevens in te vullen en kies daarna een verzendmethode en een betaalmethode en je wordt doorverwezen naar de betalingspagina.

Krijg ik een bevestigingsmail?

U krijgt na iedere bestelling een bevestigingsmail in uw inbox. Heeft u deze niet ontvangen dan kan het zijn dat de bestelling niet is voltooid of dat uw mailadres onjuist is. U kunt controleren of uw bestelling is geplaatst door te kijken in uw bankieren app of in uw Klarna-account. Daar kunt u ook het bestelnummer terugvinden, zodat u die aan ons kunt laten weten.

Hebben jullie kortingscodes?

Wij maken geen gebruik van kortingscodes omdat onze prijzen altijd laag zijn én met hoge kortingen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Om uw bestelling te annuleren kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het kan zo zijn dat uw bestelling al is verzonden, in dit geval kunnen wij het helaas niet meer tegenhouden, maar u kunt dan altijd gebruik maken van uw retourrecht.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Meer informatie over het retourneren van uw bestelling vindt u op https://timcovoordeelmarkt.nl/retourneren/

Wat is jullie bedenktermijn?

Onze bedenktermijn is 14 dagen na levering zoals bepaald is door de wet omtrent koop op afstand. Binnen deze termijn kunt u uw product retourneren of aangeven uw product te willen retourneren. Doet u dit niet binnen dit termijn dan kunnen wij uw retournering weigeren.
De bedenktermijn in onze winkel is 8 dagen, u heeft het product namelijk al kunnen zien en inspecteren in een van onze winkels vóór uw aankoop.

Wat kost een retour?

Meer informatie over het retourneren en de kosten daarvan vindt u op https://timcovoordeelmarkt.nl/retourneren/

Moet ik de originele verpakking bewaren?

Absoluut! Wij verzoeken iedere klant om de originele verpakking te bewaren tot de retourtermijn is verstreken zodat het product in een zo ver mogelijk originele staat kan worden geretourneerd. Heeft u de originele verpakking niet meer of is deze dusdanig beschadigd dat dit niet meer gebruikt kan worden voor nieuwe verkoop dan kunnen wij kosten in rekening brengen die gelijk staan aan een redelijk waardeverlies van het product.

Betaalmethoden

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Alle betaalmethoden en informatie hierover kunt u vinden op https://timcovoordeelmarkt.nl/betaalmethoden/

Winkels

Hebben jullie ook fysieke vestigingen?

Zeker, we hebben 2 filialen. In Aalst-Waalre en Oploo. Onze uitgebreide meubelshowroom kunt u vinden in ons filiaal in Aalst-Waalre. Voor openingstijden kunt u hier kijken.

Hebben jullie een winkel in ...?

Wij hebben alleen winkels in Aalst-Waalre, naast Eindhoven en in Oploo. Openingstijden en meer informatie kunt u hier vinden https://timcovoordeelmarkt.nl/contact/

Kan ik producten die jullie op de webshop verkopen ook kopen in de winkels of andersom?

Niet altijd, maar vaak wel. Soms is onze voorraad niet groot genoeg om op alle kanalen te verkopen. We proberen dit wel zo actueel mogelijk aan te geven op productpagina’s waar dan bijvoorbeeld staat ‘Te zien in filiaal Oploo’ of ‘Te zien in filiaal Aalst-Waalre’. Staat dit er niet bij, dan kunt u ervan uitgaan dat dit product alleen via onze webshop te koop is.

Kan ik een bestelling direct afhalen in jullie filiaal?

Het is mogelijk om bestellingen af te halen in een van onze filialen. Wanneer jouw bestelling klaar ligt om af te halen dan krijg je hier netjes een bericht over. Maar bezorgen doen wij ook! Het voordeel is dan dat jij jouw bestelling niet hoeft te tillen, maar dat deze gemakkelijk wordt thuisbezorgd!

Bezorging

Hoe wordt mijn pakket bezorgd?

Dit is afhankelijk van het product dat u heeft gekocht. Hieronder vindt u een aantal verzendmethoden voor productgroepen en specifieke producten.

Pakketpost: Dit zijn veelal kleinere artikelen zoals laptops, kleding of klein meubilair zoals salontafels, bijzettafels en meer. Alles wat binnen het formaat van 175 x 58 x 78 cm past en minder dan 31,5 kg weegt. Dit versturen wij alleen met PostNL, geen andere pakketdiensten. De levertijd vindt u terug op de individuele productpagina’s, maar is vaak vandaag besteld op werkdagen, morgen in huis.

Pure transport: Dit is onze transportpartner bij verzending van grote pakketten zoals hoekbanken, kasten, boxsprings en meer die in onze showroom of eigen magazijn staan. Deze transporteur houdt u op de hoogte via een mail wanneer zij langskomen om uw pakket te bezorgen, deze mail is doorgaans 24u vooraf aan de levering dus houdt uw mail goed in de gaten wanneer u een bestelling verwacht. Ook gebruiken wij deze transportdienst bij vele retourneringen van soortgelijke producten.

BMD Logistics: Deze transporteur gebruiken wij voor een select aantal hoekbanken, dit omdat deze transporteur deze producten in hun eigen magazijn heeft staan en binnen enkele werkdagen kan leveren. Let op, dit geldt niet voor alle hoekbanken.

ABB Foam: Deze transporteur gebruiken wij voor onze op maat gemaakte boxsprings. Deze producten worden direct vanuit hun fabriek geleverd bij u. Bij deze leveringen is het belangrijk dat u uw mail in de gaten houdt om voorkeursdagen op te geven voor de levering.

Leveren jullie ook in België?

Ja, wij leveren ook in België. Mogelijk zijn hier wel extra kosten aan verbonden zoals bij grote producten (boxsprings en ander meubilair). Deze kosten kunt u vinden tijdens het afrekenproces.

Wanneer hoor ik iets over de levering van mijn boxspring?

Wij houden u per mail op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan de transporteur zullen zij per mail, sms of telefonisch contact met u houden. Op dat moment is de transporteur uw contactpersoon bij het doorgeven van wijzigingen of dergelijke. Is het niet duidelijk welke transporteur uw pakket afhandelt? U kunt dit vinden in de mails die u van ons of van de transporteur heeft ontvangen. Houdt ook uw ongewenste mail in de gaten hiervoor.

Meer informatie over de transporteurs kunt u vinden onder de vraag ‘Hoe wordt mijn pakket bezorgd?’

Word mijn bestelling in huis geleverd of op een verdieping bezorgd?

Pakketten die door PostNL worden geleverd volgen de standaard lever procedure van PostNL, hierin kunnen wij geen wijzigingen inbrengen.

Leveringen die worden gedaan door een van onze andere transporteurs (zie kopje ‘Hoe wordt mijn pakket bezorgd?’) worden alleen tot over de eerste drempel geleverd (als dit mogelijk is), tenzij u voor montage heeft gekozen wat alleen tot betrekking is bij boxsprings. Let op! Als u niet heeft gekozen voor montage zal het altijd tot over de eerste drempel geleverd worden als dit mogelijk is (bij te grote pakketten of pallets zal het vóór de eerste drempel gelost worden).

De eerste drempel bij een woonhuis wordt gezien als de voordeur. Bij een appartement is dat de ingang op de begane grond van het complex. Woont u op een verhoogde woning waar een trap leidt tot uw voordeur dan zal de bezorger de levering doen tot aan de trap.

Levering in huis of montage zal ook nooit kosteloos zijn.

Houdt alstublieft rekening met bovenstaande, dit kan veel hoofdzorgen voorkomen. Zijn er onduidelijkheden? Dan horen we graag van u!

Ik wil mijn product op een specifieke datum ontvangen.

Hiervoor kunt u tijdens het bestellen een notitie achterlaten met de gewenste datum waarop u het product wilt ontvangen. We kunnen niet garanderen dat dit altijd mogelijk is, maar we doen ons best om u daarbij te helpen.
Dit is niet mogelijk voor producten die via de gewone pakketpost worden verstuurd.
Voor boxsprings is dit alleen mogelijk met onze transporteur ABB Foam die geselecteerde boxsprings levert. In dat geval zal u een mail van deze transporteur ontvangen om voorkeursdagen door te geven voor de levering. Ontvangt u geen mail over voorkeursdagen dan is dit helaas niet mogelijk. Let op! Voorkeursdagen zijn suggestief, door drukte of andere onvoorziene omstandigheden kan het zijn dat deze dagen niet worden gehaald door de transporteur.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van een product kunt u vinden op de productpagina van het product zelf. Is deze levertijd nog niet verstreken dan vragen we om uw geduld hierin, onze medewerkers zijn druk bezig om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te laten leveren.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Zeker, u kunt tijdens het bestellen een afleveradres anders dan uw factuuradres kiezen.

Ik ben niet thuis tijdens bezorging, wat nu?

Als u niet thuis bent tijdens bezorging dient u dit zo snel mogelijk door te geven aan de transporteur die uw levering doet. U zult mail(s) van de transporteur hebben ontvangen waarin zij u informeren over een leverdatum, op die mails dient u te reageren voor de snelste oplossing.

Let op! Sommige transporteurs laten u 24 uur vooraf pas weten dat zij komen leveren, verwacht u dus een bestelling van ons, houdt uw inbox dan in de gaten.

Als u de transporteur niet op tijd laat weten dat de levering niet door kan gaan om welke reden dan ook dan riskeert u kosten voor een nieuwe leverpoging oplopend tot €75,-.

Hoe werkt de bezorging van een boxspring?

Wij gebruiken 2 transporteurs voor de leveringen van onze boxsprings. Hieronder leest u meer hierover en hun verschillende manieren van werken.

Pure transport: Dit is onze transportpartner bij verzending van grote pakketten zoals hoekbanken, kasten, boxsprings en meer die in onze showroom of eigen magazijn staan. Deze transporteur houdt u op de hoogte via een mail wanneer zij langskomen om uw pakket te bezorgen, deze mail is doorgaans 24u vooraf aan de levering dus houdt uw mail goed in de gaten wanneer u een bestelling verwacht. Voorkeursdagen doorgeven aan deze transporteur is niet mogelijk. U kunt hen contacteren via mail om tot een gezamenlijke afspraak te komen, maar niets is te garanderen.

ABB Foam: Deze transporteur gebruiken wij voor onze op maat gemaakte boxsprings. Deze producten worden direct vanuit hun fabriek geleverd bij u. Bij deze leveringen is het belangrijk dat u uw mail in de gaten houdt om voorkeursdagen op te geven voor de levering, dit verzoek ontvangt u per mail. Let op, deze mail kan mogelijk in uw ongewenste mail-map terechtkomen dus houd dit ook in de gaten.

Voorkeursdagen zijn daarnaast suggestief, door drukte of andere onvoorziene omstandigheden kan het zijn dat deze dagen niet worden gehaald door deze transporteur. Hiervoor kunnen wij geen vergoedingen bieden.

Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?

Normale pakketpost (PostNL) wordt óók op de Waddeneilanden geleverd. Voor leveringen van boxsprings of meubelstukken kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Overige vragen

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Oepsie! Dat kan wel eens gebeuren. In dit geval kunt u contact opnemen met ons zodat wij u verder kunnen helpen en het juiste product zo snel mogelijk naar u op kunnen sturen.

Mijn bestelling is kapot aangekomen, wat nu?

Wat vervelend om te horen! In dit geval moet u mailen naar onze klantenservice via klantenservice@timcovoordeelmarkt.nl met foto’s van uw kapotte bestelling. Dit hebben wij nodig om volgende stappen te kunnen nemen. Vergeet uw bestelnummer ook niet te vermelden in uw mail zodat wij weten om welke bestelling het gaat en foto's toe te voegen van het product en het defect.
Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen bij u terug te komen met een passende oplossing.